sobota, 19 stycznia 2013

Twój nowy nauczyciel: 
Twoja reakcja. :
[T.I] Proszę pana nie rozumiem tego.
Harry:Już idę do ciebie..
Harry: [T.I] potrzebujesz dodatkowych zajęć. 
( Mam nadzieję,że zrozumiecie ) 
Ty: Oczywiście..
Harry: Dzisiaj, u mnie, o dziewiątej.
Louis : Harry..he's mine .
_____________________________________________
Ty: Zayn muszę ci coś naprawdę powiedzieć. Na osobności.
Zayn: Dlaczego ? Przecież wiesz,że oni i tak się dowiedzą.
Ty: jesteś pewien? 
Zayn: Skarbie,mów.
Ty : Jestem w ciąży.
Zayn:
 
Jesteś z Liam'em na spacerze. Nagle pocałowałaś go w policzek. 
Jego reakcja :
 
Przechodzisz obok hotelu, w którym zatrzymali się chłopcy.
Zayn: [T.I] Idzie!
Harry: Zapomnij! Ona jest moja! 
Louis pokazuje ci swoje nowe super moce : 

2 komentarze:

  1. Ja chcę takiego nauczyciela, tu i teraz! :P
    Zapraszam na: http://najlatwiej-jest-nienawidzic.blogspot.com/
    @carrotsmonster

    OdpowiedzUsuń