sobota, 19 stycznia 2013

Rekcja na wywiad dla Polski .x

Kiedy gościu w radiu powiedział,że One Direction udzielą wywiadu dla Polski.
Moja pierwsza reakcja, kiedy myślałam,że to dowcip :

Po chwili zorientowałam się,że jest przecież listopad, i nie może to być prima aprilis :
Kiedy wszystkie dziewczyny jarały się na TT , co robiłam przed komputerem:
I nagle stwierdzili ,że wywiad pokażą dopiero 9 listopada : 
W sieci pojawiło się nagranie, gdzie Lou i Zayn mówią `Kochamy was ` .
Reakcja Pierwsza :
Reakcja Druga :
Reakcja Trzecia :


Reakcja Czwarta :
Reakcja Piąta :
Reakcja Szósta :
Reakcja siódma :
I ostatnia reakcja (ZAWAŁ ) :

Kiedy na RFM MAXX puszczali 1 pytanie, 1 odp. 848300 piosenek :
Kiedy usłyszałam piękne ` HOP BĘC ` Louis'a :
I na stronie radia pojawił się filmik :



Widząc minę Lou po tekście reportera : ` Było 1:1 mogliśmy wygrać` :
I kiedy zorientowałam się ,że to koniec pięknych niespodzianek na dziś:
I nagle znalazłam nowy teledysk Ed'a :
A tak wpakowałam się do łóżka przez te wszystkie emocje :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz