sobota, 19 stycznia 2013

1# Są wakacje , wszyscy świetnie bawicie się oblewając wodą, i babcia wysyła cię po ręcznik. Wchodzisz więc na górę wbiegasz do swojego pokoju, naciskasz klamkę drzwi łazienki.
Stoisz cała struchlała. Nie wiesz co robić.
Zayn: Hey.. 
2# Oglądasz z bratem mecz, gdy ten oznajmia ci,że ma wpaść jego kumpel. Nie cieszysz się wcale. Nigdy nie lubiłaś kumpli brata. Rozlega się dzwonek. Biegniesz do drzwi i je otwierasz.
Ty: O co chodzi? 
Liam: Przyszedłem do [I.T.B] obejrzeć mecz.Wpuścisz mnie czy nie?
3# . Zabroniłaś Zayn'owi zabierać waszą córkę na próby zespołu, ponieważ jest jeszcze za mała. Oczywiście to,że dziewczynka ma już cztery latka wcale ciebie nie przekonuje. Wolisz gdy bawi się w domu,ale Zayn zawsze robi co chce.
Ty: Gdzie znowu byłeś z [I.W.C]? 
Zayn: Na próbie..Louis miał urodziny. 
Ty: Kłamiesz. Zabroniłam ci jej zabierać.
Zayn: Serio? Zapomniałem..
4# Dziś najważniejszy dzień w twoim życiu. Wychodzisz za Harry'ego,ale twój dziadek jest wyraźnie przeciw niemu, co cię zasmuca. Harry chce z nim jeszcze raz porozmawiać.
Harry: Przepraszam,ale co ja panu zrobiłem?
Dziadek: Jesteś sławny..tylko ją skrzywdzisz.
Harry: zapewniam pana,że będę się nią opiekował. Ona jest dla mnie najcenniejsza, cenniejsza nawet niż własne życie.
Dziadek.: Cholera..Dobra, Harold, macie moje błogosławieństwo :
(przepraszam,ale zapodział mi się gdzieś gif xd ) 
5# Jesteś z Liam'em, od trzech miesięcy. Chłopak w końcu chce cię przedstawić kumplom. Oboje bardzo się denerwujecie.Umówiłaś się z Daddy'm o 15 .Wszyscy czekali na ciebie w hotelu, a o to co zobaczyłaś na wejściu :
6# Mieszkasz z chłopcami od roku. Ty i Harry tworzycie wspaniałą parę,ale dokładnie dzień przed ich wyjazdem w trasę dowiadujesz się,że zaszłaś w ciążę. Jesteś przerażona, powiedziałaś o tym tylko Liam'owi, z którym masz najlepszy kontakt. Tłumaczyłaś mu,że nie chcesz psuć kariery Harry'emu, więc usuniesz dziecko. Jego reakcja, cię zdziwiła :
Liam: Powiedz,że żartujesz.
Siedziałaś przez chwilę w bezruchu nie wiedząc co powiedzieć. Nie zauważyłaś nawet reszty chłopców,którzy weszli w tym momencie do salonu. Obróciłaś się.
Zayn: Jeeej ! Jesteś w ciąży!
Niall : Tak się cieszę! 
Louis : Fajnie. Harry zdradziłeś mnie. Zapamiętam to sobie.
Harry: nie...
Rozstałaś się z Harry'm, ale nie wyprowadziłaś się z ich domu. Dlaczego ? Liam przejął na siebie cały ciężar wychowania dziecka przyjaciela, po za tym.. Kocha cię. x
7# Tak wyglądał Louis kiedy zobaczył cię całującą się z Harry'm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz